2009年11月30日星期一

车祸

 

如果可以选择,

我希望今晚只是个梦。

 

以前,我可以很骄傲的和人炫耀,

我以为自己能避免这件事情的发生,

可是, 今晚,

始终发生了。

我撞车了。

 

我完全忘了是怎么发生,

很模糊了。

只是那一杀那,我吓到了。

 

我记得,我曾用力踩刹车,

可是它好像不会停

就这样。。。。撞过去。

 

那一撞。。。我的钱飞走了。。。。。。

又恨又痛,

我会患上车祸后遗症吗?

2 条评论:

sky 说...

your title is difficult to c leh, do u consider to change the color of it... car is nothing, luckly one is u still survice haha... dun sad lol, a normal growing life will face the problem like crash and stand up again and again lol... just u r the heavy a bit oni ... last time dun drive so fast liao...

EiLeeN GaN 说...

u so big size scare accident?
DON LA YOU..u still wan to fetch us go ZOO NEGARA one lor!!! WHEN? WHEN? WHEN?